Llistat de blogs

dimecres, 27 d’abril del 2016

El meu *jo poètic*

La poesia la qual el seu tema és el "jo poètic" és aquella en la qual l'autor sent i s'emociona realment amb tot el que ha escrit als versos. A més no és a soles això sinó que a vegades en aquesta poesia l'autor fa la seua descripció tan físicament com personalment.
A classe per exemple hem treballat el poema "Jo" de Narcís Comadira, el nostre treball era llegir aquest poema i sense canviar les paraules que estaven en negreta construir el nostre poema propi.

Després d'haver-hi construït el nostre poema personal que parlara de nosaltres havíem de fer un pòster poètic amb una fotografia que o bé haguera de veure amb el poema o amb nosaltres. Per exemple la versió del poema que vàrem veure portava un dibuix de Pau Alabajos tocant la guitarra i una frase seua, jo he escollit una imatge de Sara Herranz que és una dona amb un cor que li tapa tota la cara, i l'he escollit perquè crec que reflectia molt bé que l'amor és cec, el cor li tapa els ulls i per tant no pot veure més enllà.

Ací us deixe el pòster poètic amb el meu poema personal, parle de com sóc físicament i personalment, els meus gustos, el que faig i el que voldria. Espere que us agrade.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada